Jak prawidłowo uzupełnić wizytówkę Google?

30 września 2021 | Mateusz

Pisaliśmy ostatnio o tym, Czym jest wizytówka Google i dlaczego warto ją mieć. Dzisiaj przyszedł czas na rozwinięcie tego tematu o kolejne wskazówki.

Jak już wiecie, z wizytówką Google jest tak, że lepiej ją mieć, niż nie mieć. Szczególnie duże znaczenie ma ona dla przedsiębiorców prowadzących lokalne biznesy, ponieważ ułatwia ona wyszukanie ich firmy przez potencjalnego klienta.

By prawidłowo uzupełnić usługę Google Moja Firma, nie potrzebujemy specjalistycznej wiedzy i dużej ilości pisania. Wymaga to jednak nieco czasu, szczególnie jeśli planujemy aktywnie ją prowadzić.

Przejdźmy do samego wypełnienia pól, dzięki czemu będziemy w stanie polepszyć widoczność naszej firmy w mapach. Podczas zakładania wizytówki konieczne było uzupełnienie nazwy, podanie numeru telefonu, oraz adresu siedziby naszej firmy.

Podczas wypełniania pozostałych pól, szczególnie ważne jest, by patrzeć na to pod kątem potencjalnego klienta. Zastanówmy się nad tym, czego jako klient poszukujemy, jakie informacje uważamy za niezbędne, a następnie wypełnijmy odpowiednie puste miejsca.

Wypełnione? Sprawdź, czy na pewno!

Czas spojrzeć na konkurencję i uzupełnić pozostałe informacje, które pominęliśmy. To, co dla nas jako właścicieli wydaje się całkowicie oczywiste, dla klienta może już takie nie być. Nasza firma jest zarządzana przez kobiety? Super, pochwalmy się tym! Mamy wejście przystosowane dla niepełnosprawnych? Świetnie, czemu jeszcze tego nie dodaliśmy? Parking, możliwość płatności kartą, toaleta dla klientów – to tylko kilka udogodnień, które zwykle pomijamy podczas uzupełniania profilu.

To właśnie te informacje mogą okazać się kluczowe dla naszego kolejnego nowego klienta. Równie ważne jest uzupełnienie profilu o zdjęcia z zewnątrz i środka. Pochwalmy się swoim lokalem, by nowy klient chętniej nas odwiedził i łatwiej znalazł.

Wymienianie kolejnych opcji dostępnych Google Mojej Firmie zajęłoby nam pewnie jeszcze kilka dodatkowych stron. A przecież co branża i firma, to inne zdecydowanie inne pomysły na prowadzenie takiej wizytówki. W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości pozostajemy do waszej dyspozycji!