Wizytówka Google, dlaczego musisz ją mieć?
23 kwietnia 2021 |
Poszukując nowych sposobów na dotarcie do kolejnych klientów, pewnie nie raz zastanawiałeś/aś się nad reklamą w internecie. Jaki rodzaj promocji wybrać? Czy postawić na media społecznościowe, czy może zdecydować się na budowę nowej strony www oraz tak powszechne pozycjonowanie SEO?
Każda z wyżej wymienionych opcji jest warta tego, aby pochylić się nad nią i chwilę zastanowić. Dlaczego? Ponieważ wszystkie one zwiększają skuteczność Twojego marketingu w sieci! Warto jednak pamiętać, że każda z nich to dodatkowy koszt dla Twojej firmy. Oczywiście dobre kampanie reklamowe oraz właściwie stworzone strony i sklepy internetowe powinny przynosić zysk.
Jednak wiele osób zaczynających swoją przygodę z reklamą w internecie zastanawia się, czy przyniesienie ona spodziewane efekty. Czy pieniądze się zwrócą? Jeżeli zaliczasz się do tej grupy, to mamy dla Ciebie świetną informację. Istnieje możliwość promocji własnego biznesu w wirtualnym świecie bez wydania choćby złotówki.
Google Moja Firma
Świetne narzędzie przygotowane przez koncern Google, dzięki któremu zaprezentujesz swoją firmę. A gdzie konkretnie to zrobisz? W wyszukiwarce Google! Jeżeli Twoja wizytówka jest właściwie uzupełniona i zadbana, wyświetli się na samej górze wyników wyszukiwania. Zlokalizowana będzie zaraz pod reklamami, a tuż przed pierwszą stroną www. Dzięki temu szybciej trafisz do potencjalnych klientów.
Nie jest to jednak jej jedyny plus! Prawidłowo wypełniona wizytówka przekaże Twoim klientom wszystkie najważniejsze informacje. Łatwo pozwoli ustalić trasę dojazdu, bezpośrednio wykonać telefon do Twojej firmy lub odwiedzić jej stronę internetową.
Co więcej, dzięki wizytówce masz możliwość zaprezentowania klientom swojej oferty, promocji, a nawet nowości. Dodatkowo możesz ustalić, w jakim okresie czasu ma być wyświetlana dana oferta. Mało?!
Na tym nie koniec, Twoi klienci zyskują możliwość pozostawienia opinii. Składają się na nią komentarz i ocena w skali od 1 do 5. To właśnie dzięki ocenom i opinią, inni potencjalni klienci zyskują zaufanie do Twojej firmy i zdecydują się wybrać Twoje usługi lub produkty.
Ważne opinie
Nawet kilka opinii, na które zdecydujesz się odpisać, będą w stanie powiedzieć bardzo dużo o jakości obsługi klienta i pomoże Ci w budowie pozytywnego wizerunku firmy. Odpisując na opinie, pamiętaj, aby szczególnie uważać na te negatywne. Dołóż wszelkich starań, aby odpisać z klasą i nie zaognić konfliktu z drugą osobą. Nie udawaj, że negatywne opinie nie istnieją. Właśnie odpisując na nie pokażesz, że każdy komentarz się dla Ciebie liczy, a dodatkowo robisz wszystko, co w Twojej mocy, aby klienci czuli się usatysfakcjonowani.
Jeżeli wciąż zastanawiasz się, czy wizytówka Google jest Ci potrzebna, odpowiedz sobie na pytanie, czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się szukać kawiarni lub restauracji w Google? Jesteśmy skłonni się założyć, że tak! Wyszukiwarka wyświetliła prawidłowo i dokładnie wypełnione wizytówki, w których można było znaleźć informacje o menu, dostępie do Wi-Fi, udogodnieniach takich jak informacja o parkingu, zdjęcia z zewnątrz, godziny otwarcia. To tylko przykład tego, jak prawidłowo wypełniona usługa Google Moja Firma potrafi wpłynąć na pozyskanie nowego klienta. Niezależnie od branży, w jakiej działasz, to definitywnie must have!
Jeżeli zastanawiałeś się, czy wizytówka Google jest Ci potrzebna, to mamy nadzieję, że znasz już odpowiedź. Przejdźmy teraz do informacji jak ją założyć. Po pierwsze musisz posiadać konto na Gmailu, następnie wystarczy, że klikniesz tutaj, a zostaniesz przeniesiony na właściwą stronę, gdzie dopełnisz formalności.
Jeżeli obawiasz się, że założenie wizytówki Google nie pójdzie po Twojej myśli, albo jeżeli nie jesteś pewien, że zrobisz to w prawidłowy sposób, skorzystaj z naszej pomocy. W ofercie posiadamy zarówno jednorazową usługę, która polega na założeniu oraz uzupełnieniu wizytówki Google, jak również usługę abonamentową, dzięki której Twoja wizytówka będzie pod stałą opieką.